【空肚做運動消脂會快啲?】
的而且確,當空肚嘅時侯,由於身體已經無醣原/肝醣(glycogen),所以,當做運動,身體需要有一定熱量消耗,就會動用到脂肪,「啟動」消脂模式會較快。
【空肚做運動會消多啲脂?】
有一點大家要注意,身體快啲進入消脂模式,但這不代表會消多啲脂肪。
因為身體有一個「代償機制」(compensation mechanism)! 當身體一下子消耗多咗脂肪,係休息時(resting) 反而會減少使用脂肪。所以,當整天去計算,其實空肚做運動,不代表會消耗較多脂肪。
而且,是否早上做運動先係最有效去消脂,亦都唔係。總之會做運動,會有熱量消耗,就好啦!
這一點,research 唔比咁多大家睇啦~
但我揾咗個由Harvard Medical School 醫生寫,而又容易明嘅文章比大家參考。
https://www.health.harvard.edu/exercise-and-fitness/are-there-any-benefits-to-exercising-on-an-empty-stomach
【為何我會建議運動前進食較好?】
主要原因有3大點:
1) 當身體能量低時,其實好難加強運動強度,變相運動時間要較長先可以keep fit。即係你要做一個鐘低強度運動,所消耗熱量先會等於我做30分鐘中等運動。叫大家做多10分鐘運動都好難,所以,情願大家有氣有力地做運動。而且,身體儲備唔夠,亦好難長時間做帶氧運動 。除非你已有空肚運動習慣,又或者意志力驚人!
2) 如果空肚做運動,會較容易出現血糖過低、頭暈等不適症狀。
3) 食完野先做運動,可以提升運動後的生熱反應(Thermic effect of exercise),又即係** “After-Burn”,變相增加全日的總卡路里消耗。
**Paoli A, et al. Exercising Fasting or Fed to Enhance Fat Loss? Influence of Food Intake on Respiratory Ratio and Excess Postexercise Oxygen Consumption after a Bout of Endurance Training. International journal of sport nutrition and exercise metabolism. 2011; 21(1):48-54
⚠️【總結】⚠️
到底空唔空肚做運動,講到尾都係自己自行決定啦~
如果運動強度唔高,時間亦唔係長,其實運動前有否進食,都不大關係。
大家著眼點亦不應在於是否「空肚」,又或者做運動時間應否在「早上」。而係你要減肥、修身,應考慮到整體飲食,以及,多做運動,幫助增加熱量消耗。

Leave a reply